Szanowni Państwo

Pałac Wiejce to doskonałe miejsce do organizacji spotkań komunijnych. Do Państwa dyspozycji oddajemy sale o niepowtarzalnym klimacie, które idealnie sprawdzą się przy organizacji komunii.

Każda z sal może zostać zaaranżowana zgodnie z Państwa życzeniem.
Aby zaspokoić podniebienia naszych Gości, przygotowaliśmy wiele propozycji dań, dopasowane do charakteru spotkania.

Od lat specjalizujemy się w organizacji imprez okolicznościowych, dzięki czemu możemy służyć Państwu w
zakresie doradztwa oraz przygotowania tego wyjątkowego dnia.

Serdecznie zapraszamy

 

 

SKOMPONUJ WŁASNE MENU

Zupy:

Rosół z eko-kaczki z makaronem
12 zł/os.

Krem ze szparagów lub krem z sezonowych warzyw
15 zł/os.

 

Uczta rodzinna:

dla 4 osób

Zestaw mięs (karkówka, schabowy, de volaille, filet z kaczki)

Trzy rodzaje surówek sezonowych

Warzywa gotowane na parze

Ziemniaczki z koperkiem

Frytki

Sos pieczeniowy

150 zł/ 4 os.

 

Uczta rodzinna II

dla 4 osób

Zestaw mięs (karkówka, schabowy, de volaille, grillowana pierś z kurczaka, łosoś )

Trzy rodzaje surówek sezonowych, pieczarki zasmażane z cebulką

Warzywa gotowane na parze

Ziemniaczki z koperkiem

Frytki

Kluski śląskie lub kopytka

Sos pieczeniowy

170 zł/ 4 os.

 

Desery:

Wybór ciast
15 zł/os.

Puchar lodowy z owocami i bitą śmietaną
18 zł/os.

Patera owoców
50 zł.

Opłata talerzykowa za wyserwowanie własnego tortu, ciast i owoców
9 zł/os.

 

Zimny bufet:

Schab pieczony z wędzoną śliwką

Pasztet myśliwski z żurawiną

Galaciki drobiowe / Nóżki wieprzowe

Jajeczka faszerowane

Śledzik wiejcowy w trzech smakach

Sałatka tradycyjna z gotowanych warzyw

Pieczywo, masło

59 zł/os.

 

Barszczyk z krokietem lub pasztecikiem

15 zł/os.

 

Sałatki:

Sałatka grecka
13 zł/os.

Sałatka z grillowanym kurczakiem
16 zł/os.

Sałatka jarzynowa
12 zł/os.

*Dla minimum 10 osób

DOSTĘPNE SALE

Sala Balowa
70 m 2
wynajem 250 zł.

Sala Jadalna
30 m 2
wynajem 100 zł.

Sala Balowa + Sala Jadalna
100 m 2
wynajem 400 zł.

Sala Szmaragdowa*
100 m 2
wynajem 250 zł.

Mała Oranżeria w Pałacu
30 m 2
wynajem 150 zł.
Duża Oranżeria przy Pałacu
282 m 2
wynajem 300 zł/wydzielona część

Sala Rycerska
100 m 2
wynajem 200 zł.

Pałacowa Piwniczka
30 m 2
wynajem 100 zł.

*Opłata pobierana w przypadku wynajmu sali na wyłączność.
Cena za wynajem sali do 5 godzin. Każda następna godzina 100zł. – maksymalnie do godziny 24:00

Dodatkowo, na Państwa życzenie, sale i stoły mogą być udekorowane
bukietami kwiatów oraz innymi elementami ozdobnymi.
Cena jest wówczas ustalana indywidualnie.

NAPOJE I ALKOHOLE

Napoje:

Soki owocowe
13 zł/litr

Woda mineralna
8 zł/litr

Coca-cola/ Fanta/ Sprite
14 zł/litr

Kawa i herbata 8 zł/porcja
Kawa i herbata bez limitu do 8h – 12 zł/os.

Alkohole:

Wina

Wino domu – 45 zł/0,75cl
Neblina Chardonnay – 55 zł/0,75cl
Neblina Cabernet Sauvignon – 55 zł/0,75cl
Wino musujące – 55 zł/0,75cl

Wódka

Wódka Wyborowa
55 zł/0,5l

Finlandia
85 zł/0,5l

Absolut
85 zł/0,5l

Whisky

Johnnie Walker Red Label
99 zł/0,5l

Grant’s
110 zł/0,5l

Ballantines
125 zł/0,5l

Jack Daniels
155 zł/0,5l

Piwo

Lech Pils 30l- keg
495 zł/30l

Książęce
9 zł/0,5l

Noteckie ( piwo regionalne)
9 zł/0,33l

ZASADY REZERWACJI

I. Warunkiem dokonania rezerwacji terminu imprezy komunijnej jest:
1. dokonanie zgłoszenia rezerwacji (email lub doręczenie pocztą na adres Hotelu) zawierającej oznaczenie osoby dokonującej rezerwację (Klient), adres, kontakt telefoniczny, adres email, datę imprezy i przybliżoną liczbę uczestników,
2. potwierdzenie dokonania rezerwacji przez Hotel z określeniem kwoty zadatku rezerwacyjnego i terminu jego wpłaty.

II. W przypadku niedokonania wpłaty zadatku w terminie określonym przez Hotel rezerwacja wygasa.

III. W przypadku anulacji rezerwacji przez Klienta po dokonaniu wpłaty zadatku, Hotel zatrzyma wpłaconą przez Klienta kwotę zadatku tytułem opłaty anulacyjnej.

IV. W przypadku dojścia do skutku Imprezy w zarezerwowanym terminie, zadatek zostanie zaliczony na poczet wynagrodzenia Hotelu za wykonane usługi w ramach zawartej umowy.

V. Klient jest zobligowany na 1 miesiąc przed planowanym rozpoczęciem imprezy do podpisania umowy z Hotelem na świadczenie usług oraz wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości zamawianych usług.

VI. Załącznikiem do umowy jest:
1. Kalkulacja imprezy